نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:16 ب.ظ

آقای سجاد حسن زاده سلام

من نوید مهدی پور هستم

متاسفانه یاهوی من باز نمیشود که جواب نامه شما را بخوانم

همونی کهع گفتم با هم دیگه شریکی کار کنیم

یادون هست ؟

اگه میه جواب من رو در همینجا بنویسید

اگر هنوز نظر قبلی من رو نخوندید میتوانید به نوشتته قبلی مرجعه کنید

متشکرم

پس جواب من رو در همینجا بنویسید چون یاهو برای من باز نمیشه

ممنونم نوید مهدی پور

سلام دوست عزیز
اگه تو مطلب قبلیام خونده بای منم سجاد حسن زاده ۱۴ ساله از تهرانم.
اول اینکه :سال نو مبارک صد سال به این سالها
دوم:من یادم نمیاد موضع وبلاگم قبلا دین اسلام بوده
سوم: موضوع وبلاگ من به موضوعی که شما میخواهید نمیخوره
یه پیشنهاد:یه وبلاگ درست کنیم تنظیمات قالبش با من مطالبش باشما
خوب به همه سلام برسون خدانگهدار

سجاد ح جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد